niedziela, 9 lutego 2014

Liebster Award 3/4 (?)

THX za nominkę Margaret :)
1. Czytasz mojego bloga? Co o nim sądzisz?
Twój blog jesst zajomisty!
2. Co robisz, gdy ci smutno?
Szczerze? Coraz częściej popadam w dołka i płaczę.
3. 
Wyobraź sobie, że jesteś owo­cem. Jakiego smaku i koloru sok można z Cie­bie wyci­snąć?
Mandarynką. Dziś piłam sok z mandarynek. Mój kot nie lubi ich zapachu. Wykorzystuję to. I jestem wyznawcą św. Mandarynki. ;P
4. Jesteś dobrym człowiekiem?
Mam być szczera?
5.
 Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Najprostsze co wpadło do (pustego) łba
6. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Chodzić do szkoły.
7. Twoja wizja wymarzonego życia?
Żyć chwilą.
8. Masz jakieś dziwactwa?
Dużo.
9. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina i miłość.
10. Bez czego nie ruszysz się z domu?
Perfumy (najlepsza broń roku 2013).
11. O co byś poprosiła gdybyś miała jedno życzenie od złotej rybki?
Żeby naprawiła się jedna zła sytuacja w moim życiu.



1Lubisz rysować?
2Myślisz, że mam wstawić tu swoje rysunki?
3Robisz sobie tatuaże henną?
4Jakiej muzyki słuchasz?
5Czy ubisz mandarynki? 
6Czy lubisz psy?
7A koty?
8Kochasz życie?
9Lubisz tęczę?
10Jaki kolor lubisz?
11Czy myślisz, że światmoże  być ładniejszy?

Nominuje was bezpośrednio na blogach w komentarzach. Pa!
PS.: nie nominujcie mnie już....

6 komentarzy:

  1. a ja cię nominuję, nie bacząc na twą prośbę :3
    zapraszam tutaj : http://annabethchasediary.blogspot.com/2014/02/zamane-serce-nie-umie-pisac-o-niczym-z.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, przepraszam, że piszę tutaj. Chciałam Cię jedynie poinformować, że w najbliższym czasie planuję zmienić adres bloga z powodów osobistych. To będzie mój nowy adres: embers-in-asgard.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Embers

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz rysować? I tak i nie. Wymagam od siebie naprawdę dużo i rzadko uda mi się zrealizować pomysł rysunku, który pojawił się w mojej głowie, ale jednak co jakiś czas nachodzi mnie ochota na malowania, choć wiem, że są osoby dużo bardziej uzdolnione ode mnie.

    Myślisz, że mam wstawić tu swoje rysunki? Oczywiście, że tak! Jesteś jedną z bardziej utalentowanych plastyczek jakie znam. A spróbuj tylko powiedzieć, że nie umiesz rysować...

    Robisz sobie tatuaże henną? Nie mam jej, ale gdy tylko ją sobie sprawię, jak najbardziej zamierzam ją wykorzystać. Chociaż częściej wykorzystuję gotowe tatuaże
    .
    Jakiej muzyki słuchasz? Przeróżnej. Wiele osób twierdzi, że słuchanie One Direction córce Ateny o niebywałym intelekcie (jak powiadają) nie przystoi, uwłaczając mej inteligencji, jednak ja się zupełnie z nimi nie zgadzam i twierdzę, że każdy ma prawo słuchać, czego chce - tak samo nienawidzę hejtowania osób, które nie leżą w twoim gatunku muzycznym. Lubię także Beyonce, Adele, a w szczególnosci uwielbiam odsłuchiwać płyty z różnych musicali - np. z Mamma Mii.

    Czy lubię mandarynki? Tak, ale tylko te kwaśne i jędrne.

    Czy lubisz psy? A kto ich nie kocha? Uwielbiam, w szczególności duże rasy - takie jak berneńczyki, sznaucery czy ukochane przeze mnie biszkoptowe labradory, merdające ogonom, gdy tylko ruszysz się z kanapy, gotowe na zabawę; chciałabym mieć również huskiego, ale one wymagają zdecydowanie więcej ruchu i zimniejszych temperatur powietrza.

    A koty? Koty również, choć wolę psy.

    Kochasz życie? Naturalnie. Kocham życie, całe jakie jest - z radością i smutkiem, z miłością i bólem, z przyjaźnią i cierpieniem. Jednocześnie rozumiem osoby, które z własnej woli pozbawiają się życia.

    Lubisz tęczę? Lubię, szczególnie z połączeniem zapachy świeżej trawy po deszczu.

    Jaki kolor lubisz? Wszystkie. Naprawdę, akceptuję i czerń i pastale i biel i neony i nasycone kolory.

    Czy myślisz, że świat może być ładniejszy? Jeśli nic nie zrobimy w kierunku tego, to nie. Intryguje mnie fakt, iż popularni aktorzy/aktorki, piłkarze/piłkarki czy piosenkarze/piosenkarki zarabiają miliony dolarów miesięcznie, a nie wykorzystują tego, wspierając fundacje charytatywne, budując domy dla bezdomnych czy załatwiając pitną wodę dla ludzi żyjących w Afryce. Oczywiście, wiele z nich daje datki dla UNICEFU i tak dalej, jednak ze swoją fortuną, mogliby zrobić wiele więcej dla ludzkości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Zyskałaś nową czytelniczkę :)) Bardzo podoba mi się twój blog, każdy rozdział ma nieoczekiwane zakończenie i w każdym dzieje się coś ciekawego. Podoba mi się też postać głównej bohaterki ;) Twojego bloga przeczytałam z zapartym tchem, w jeden wieczór bo piszesz bardzo ciekawie i lekko. Oby tak dalej!
    Dużo weny, życzy
    Lola Winter

    OdpowiedzUsuń